fredag 29 juli 2011

Drömkåken igen?

Jahaja, här var man ju bara tvungen att stanna till idag efter shoppingturen i Rimbo.
Jag skrattade gott inombords och bönföll maken att ta en kopp kaffe med mig här.
Ångrar inte en sekund.
Måste bara besökas.

Väl inne i huset möts jag av detta vackra bord med ljuvliga vita stolar till.
Underbart dukat i turkost.

I ett hörn hängde dessa förtjusande ljuslyktor.
Jag ska nog inhandla en så småningom.

Rolig idé att använda ett gammalt fönster och rama in gamla fina bilder i.

Kaffet serverades ur dessa  söta koppar.
Man fick välja , det fanns olika sorter och
 diverse muggar
Ja, ni vet ju hur svag jag är för rosor.

På en serveringsvagn stog det
 lavendel i limegröna korgar.
Häftigt!

Detta är en hänggunga för två som fanns i trädgården.
Maken tyckte bestämt att vi skulle bygga en här hemma.

Ha det bra!
Pia

1 kommentar:

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!