onsdag 22 februari 2012

Odla i kokosnöt?


Jag som är en nyfiken och vetgirig person är ju tvungen att prova detta nya som jag såg på IKEA idag. Att odla i kokosnötsfibrer och skal som gödslas ska bli spännande.
Tänk att slippa släpa tunga säckar med jord alltid. Den här förpackningen blir som en säck med jord fast den väger bara 0,9 kg. Man tillsätter vatten och sen är det klart. Jag fick ju såklart känna och peta hur mycket jag ville. Det stog en kvinna där och demonstrerade.



Någon som redan testat?


Köpte en kruka med Narcissus Bridal Crown också.
Bara för att den såg så knoppig och vårlik ut.

2 kommentarer:

  1. Åh, det låter spännande. :-) Jag har aldrig testat, men ser fram emot att läsa om hur det gick för dig. ;-)
    Ha det gött!
    Kerstin

    SvaraRadera
  2. Det har jag aldrig provat, ska bli spännande och se hur du gör.
    Ha en alldeles underbar torsdag!!

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!