tisdag 6 mars 2012

Möbler som jag gillar!




Underbara och smarta utemöbler från min favoritbutik som jag bara besökt via nätet tyvärr.
Men en vacker dag så ska jag dit!
Älskar verkligen den här bohemiska, gammeldagsa och nätta stilen från Cranberry Corner där alla bilder kommer i från.
Fin bänk som man kan använda till lite av varje.

Små ihopfällbara bord och några fulla av krussiduller.
 Sååå fint!

Älskar verkligen trä blandat med järn och ribborna
 som ligger och står.
Så bra tänkt och så stiligt.
Min stil Absolut!
Ute ska man kunna transportera möblerna runt i trädgården enkelt och smärtfritt.
Följa solen från morgon till kväll eller
uppsöka skugga om så är fallet.
 Tycker att dessa möbler är perfekta till just detta.
Kanske ni såg Antikrundan sist och den underbara bänken med virankor, ormar och hundarmstöd.
Om inte så titta här! 
Tänk att få ha en sådan i sin trädgård.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!