torsdag 6 mars 2014

Jag har vaknat och glöder igen...


Sådärja.. nu kommer solen och tänk att jag skiner upp lite jag med.
 
En kollega till mig som arbetar i köket såg ett burkinlägg från förra våren och undrade om jag ville ha dessa ananasburkar. Klart att jag vill sa jag, som åkte raka vägen och köpte jord samt lite blomster.
 
Skyndade mig ut i växthuset och röjde runt lite där med ett stort smil på mina läppar. Sedan for jag ut med krattan och röjde runt i trädgården som en besatt. Hittade krokus och persilja, massor av små lökar som tittade upp under löven.
 
 
Jag är tillbaks!
 
 

3 kommentarer:

  1. Kul, att du är på G igen för jag har saknat dina inlägg! Nu ska jag också samla burkar på jobbet :-)
    Må så gott, och visst är det så att man vaknar med solen och våren.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så härligt vårligt det ser ut. Kul att du är tillbaka/ Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Har nog sett hur du smugit omkring..hihi...KUL att du är tillbaka och framförallt att lusten har vaknat.
    Lite Vår sätter sprätt på allt och alla, så ännu en gång, kul att ha dig tillbaka.

    Vårkram / Therése

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!