söndag 28 augusti 2011

Vänskap!

"Det är alltid bra att veta var man har sina släktingar och vänner,
oavsett om man behöver dem eller ej."

Ett ordspråk som jag hittade på nätet. Jag gillar innebörden i den meningen.
Jag har tillbringat helgen med vänner, jag har haft jättekul. Vänskap är viktigt för mig.
Miljön där vi varit är ju som ni alla vet min favorit, helt fantastisk för det är ju vid Havet.
Denna helg var det ljusnatta, en tradition då man tänder ljus, eldar vid vattnet.
Vackert!

Avslappnade kvinnor i havsbrynet.
Tysta och beundandes av naturen.

Samarbete inför middagen.


Engagemang och gästvänlighet.
Ja kan nämna massor av faktorer som beskriver vänskap men den måste ändå upplevas.
Med vänner kan man vara uppriktig, ärlig och naturlig.
Vänner kan man lita på.
Vänner kan man prata med och framför allt, lyssna på.
Vänner förstår.
Vänner skrattar tillsammans.
Vänner gråter tillsammans.
Vänner är bra att ha.

 Vänskap utvecklas i mötet med en människa som jag vill växa en bit tillsammans med.


Ha en skön söndagskväll!
Pia

1 kommentar:

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!