onsdag 7 december 2011

Krackelerat!

Två fina krukor fick vi i lördags. Båda läckert krackelerade.
Jag tycker jätte mycket om bägge två. Den här med rosor på kommer att bli ännu vackrare i sommar med en pelargon i eller kanske med en miniros.
Den är vacker nu med så klart, med den stora murgrönan.

Rå cementfot gillar jag och rosor.


Den här kommer hänga med ett tag.
Man kan ha nötter i eller knäck eller vad man vill som passar på julen.
Kan man bli annat än glad när man ser denna goa tomte och så skylten.

 Om ni nu tycker att det blir lite väl tjatigt med trädgård, krukor och växter så kan ni kolla in min nya blogg.
 Den kommer vara mer blandad.
Hem ljuva Hem 


Välkomna in på ett besök.
Pia Gustafsson



2 kommentarer:

  1. Jättefina krukor!! Jag gillar också krackelerade krukor, fin patina!! Och vacker skål att ha nötter eller julväxter i, supercharmig!!

    Tack också för sååå fin kommentar hos mig, blev så glad!!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!