måndag 23 januari 2012

Rosa pärlor!



Pink Sunrise
Jag har bara sett dem på bild men
jag ska defenitivt ha sådana i min trädgård!

Älskar verkligen alla rosa nyanser.
Här är  några av fjolårets favoriter.
Zinnia purple prince

En av våra rosor som jag så klart
inte vet namnet på.

Pionvallmo från svägerskan i Jämtland.

 Kaprifolen!

  Min allra första frösådda Hängpetunia
 Wonder Wave
Skulle vara väldigt kul och se
era rosa favoriter.
Jag kan tyvärr inte göra en sådan samlings sida men om någon annan kan så vore det helt suveränt !


4 kommentarer:

  1. Jag bara älskar rosa blommor,din vallmon är sååååååååååååååå snygg
    ha det så gott
    maggan

    SvaraRadera
  2. ÅÅ jag som trodde du fått tag på en rosa pärlhyacint, blev så glad för den skulle jag också vilja ha:)Snygga rosa blommor har du!
    Ha en alldeles underbar dag!!

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra blombilder.
    Toppen när man fastnar för en färg och får tag i fina växter.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  4. Du får mig att längta efter sommaren!
    Kram och ha en fin morgondag!

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!