lördag 28 april 2012

Firar med en Flitig Lisa!

Jag glömde ju helt bort att jag firade ett-årsjubileum här i blogglandia den 26/4 .
Tänk vad man utveckas mycket på ett år.
 Jag har lärt mig så mycket om Trädgård, om layouter, om bildhantering och skrivarkonsten och om annat också.  Det finns så klart massor mer att lära sig. Tex. hur man centrerar sin header!
Har också fått den äran att möta en massa trevliga bloggvänner
från hela vårt avlånga land
och även grannländerna. KUL!
Utan alla er bloggvänner så vore det inte lika roligt.




Firar lite med att titta på förra årets flitiga Lisor. Årets sådd har misslyckats totalt. Fast jag sått i två omgångar så har inte ett endaste frö grott. Suck! Äsch! Jag får väl köpa några ex. istället.
Vad sägs om dessa skapelser av Lisor, häftigt!
Källa:
Foto: Bollar - Lidköpings Stadsbark (Gösta Nilsson)
Undrar just vad dagen ska bjuda på. Ut ska jag och alltid finns det något att göra i en trädgård.
Kanske ska jag plantera en present visar senare vad det är.

Vad ska ni hitta på?

2 kommentarer:

  1. Grattis på ett-årsdagen! Och vilka Lisor du visar! Jag gillar dom mycket och har alltid haft egna men inte förra året. Då vilade jag mej från dom och deras evigt skräpande. Men i år ska jag köpa några igen... dom är fantastiska under tak!

    Kram och ha en fin lördag.
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra på din födelsedag från en av dina bloggvänner. Det är ju det bästa med bloggandet tycker jag - kontakten med en hel hoper trädgårdsentusiaster land och rike runt och även utrikiska :-)

    De monokroma stora bollarna var läckra där de speglar sig i vattnet. Passade där - annars kan jag tycka att vissa kommunala planteringar med sommarblommor blir lite overkill men dessa var läckra.

    Kram

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!