fredag 20 juli 2012

Tomma platser ska fyllas..



Efter gårdagens slapp så var det dax för ett ryck idag. Prästkragarna som nästan tagit över hela slipersmurens rabatt måste bort. Vallmon skulle klippas ner och lupinerna med... Hoppsan vad tomt det blev och vad ska jag peta ner där nu då?  Äsch! det ordnar sig nog... 

När jag nästan var färdig så var det dax igen..himlen öppnade sig och jag tog en tripp till en närliggande större ort för att göra diverse inköp. Där var det slutrea på en trädgård 50% på allt. Tjoho nu ska det bli fint i muren igen. 
I bland har man tur!

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att det kom en skur;)

    Marie

    SvaraRadera
  2. Fint land där och vilka spännande plantor du fick med dig hem från rean - fynd!!!! Jag är också sugen att köpa på mig lite men måste vänta lite för min trägård är lååååååångt ifrån klar än... Måsta planera lite först:)))

    Stöööööööööörsta kraaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!