lördag 29 december 2012

Glada färger.

källa
 I dag är våren som bortblåst. Nej, jag vet att det inte var riktig vår men det kändes lite vårigt i luften i går. Nu snöar det för fullt och är gråaste grått ute. För att inte totalt bryta ihop och lägga mig under täcket så kollar jag på färg. Glada färger som gör att man ler så där inombords. Kanske jag inte skulle vilja måla rosa fönster men, titta lite på dem kan jag i alla fall.
Källa
Jag skulle inte vilja ha sådana här lampskärmar heller, men jag blir glad när jag ser dem.
Källa
Jag blev jätteglad över att ha hittat en ny inspirations sida. Känns det lite motigt så kolla in bloggen Skönare hem. om ni inte redan gjort det.
Ha en skön Lördag!



5 kommentarer:

  1. Ja visst är det lätt att "bryta ihop" och lägga sig under täcket denna årstiden. Färger piggar upp. Nu får vi se fram emot att vi går mot ljusare tider och alla vackra tulpaner som vi nu ska njuta av. Kram Ester

    SvaraRadera
  2. Att färger gör en glad, det är så sant men att måla en fönster karm chockrosa där går gränsen. Jag gillar överhuvudtaget inte den rosa färgen i inredningssyfte. Tulpanodlingen var riktigt läcker.

    Ha en fin kväll
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Härligt med färger! Men vågat..

    Gott nytt år, Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Ja, idag var det grått, men ändå inte trist ;) Njuter av ledigt och sällskap!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Lampskärmarna var ju helhärliga! Verkligen en vitaminkick.

    Ja, det var maken till grått idag. Var tvungen att klicka på ditt inlägg "Älska vintern" för visst kan vintern vara underbar när den är så vacker som du visar där?!

    Ha det gott
    Kristina

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!