lördag 16 februari 2013

På återseende!


Hej hopp alla bloggvänner. Jag inser att jag inte hinner med allt jag vill så jag tar en Time Out från trädgårdsbloggandet. Hinner inte läsa era bloggar. hinner inte kommentera och jag har ingenting att ta av känns det som. Jag kommer nog att kika in lite då och nu,( kan ju inte klara mig helt utan er såklart) jag kommer tillbaks när jag känner mig redo och har något att dela med mig av. När trädgården har vaknat till liv igen. 
Tills dess så drar jag ner ridån!
Jag kommer att blogga på Hem ljuva hem, om ni vill så kika in där.





4 kommentarer:

  1. Vi kommer att sakna dig... Visst tar det tid att fota, skriva och kommentera. Men då får jag titta in på din andra blogg istället. Ha det så bra!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Ok, jag går med på att enbart följa Hem ljuva hem om du lovar att ta vid här igen i vår, jag följer trädgårdsbloggar med stod iver nu. Men med tanke på det där snötaket så lär det kanske dröja lite hos dig...

    SvaraRadera
  3. Åååh, vad tråkigt...för oss andra! Skönt för dig antar jag, men jag kommer att sakna dig.
    Viktigast är ändå att göra det man känner att man har ork och lust till.
    Stor kram

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!