torsdag 26 juni 2014

En uppstickare.

Den där fingerborgsblomman (Digitalis purpurera) pratar jag om. Kan inte annat än gilla den när den dyker upp lite här och var. Ungefär som den säger,  jag vill vara med, jag ska också stå här...Titta på mig.
 
Undrar om det är något kul på gång bredvid Kungsmyntan (origanum vulgaris)?
 
Vid polen kanske det är coolt att stå. Jag testar.
 
Eller här bredvid prästkragarna (Leucanthemum vulgare), jadå, det blir väl jättebra.
 
Bäst att hålla sig framme här också vid tremastarblomman (Tradescantia Andersoniana-Gruppen), man kan ju missa något. Jag tränger mig in längst bak.
 
 
Jag måste nog finnas lite vid växthuset också.
Ok! Du är fin och snygg och trevlig, du får vara med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!