fredag 12 augusti 2011

The young one!


Fredagskväll med våra unga.
Härligt och upplyftande.
De har så mycket att säga,
så mycket de vill förankra och bekräfta.
De fyller mitt hjärta med ungdom och fräschet.
Så här ska det vara nu tydligen.
 Hmm!
 Kanske lite för höga klackar för min del.
Men visst riktigt läckert faktiskt.
Undrar bara om det är bekvämt?
Det borde göra ont när man går
och man kollar noga så ser man ett plåster...

Kan det vara mahogney?
High and sexy...

Här är den maskulina varianten.
Vit, fräsch och absolut oknuten.
En alldaglig fast rätt dyr sko som inhandlats via nätet.
Min mellersta har alltid haft mode i blick.
Så ung, naiv och så söt.

Sist men för all del inte minst, makens fredagstoffel i raggsocksbeklädnad.
Vad ska man säga?
Om man fryser så är det helt OK för mig.
Low and extremly sexy...
Mina skor är väl inget att skryta med , jag kör barfota så ofta det går.
men jag tycker att det är viktigt med vad man har på fötterna.
Klart jag vill gå i högklackat och 
visst vill jag vara sexy...

Mitt hjärta går
till de unga i kväll,
 för kärlekens och fötternas skull.

Pia

1 kommentar:

  1. Kul med skor!
    Jag älskar skor och gärna högklackat! Gärna öppna sandaletter på sommaren! Men det krävs filade fötter! Annars är det inte snyggt! Unga damens skor på bilden är läckra! Men man går nog inte för många meter i dem ;) Mest för att hänga i baren och vara snygg! :)
    Kram!

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!