måndag 12 september 2011

Lite lila!

Vad ska man göra mer än bara sova när man är sjuk?
Jo man kan kolla lite på prylar, så kallat
 nätshopping eller
 fönstershoppa alá Windows.

Lila är snyggt och lite höstigt.
 Jag har ju en ljus lila fondvägg i sovrummet till  ganska ljust gråa väggar.
 Om jag har det vita överkastet så passar det fint med lite lila kuddar och plädar.
Kanske går till det bru/beiga överkastet med.
Tänk vad man vill förändra och förnya.
Dessa kuddar gillar jag. 

Läcker lampa!

Det här läckra tyget skulle lika gärna kunna vara en tapet.
Pion tror jag det heter, är sååå fint.

En mysig pläd att vira in sig i vid kalla vinterdagar.

Ett annat tyg som jag oxå gillar.
Kanske som panellängd?
Ja vi får se.

Ytterligare en gosig pläd ifall det skulle bli riktigt kallt.
Drömma går ju och är inte så ansträngande heller.

Atchiii, atchoo, prosit!
Pia

Alla bilder hämtade från sovtex.se

1 kommentar:

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!