söndag 11 december 2011

Det sa bara klick.

Har suttit och bläddrat lite i Impectas frökatalog,
det är ungefär som när barnen var små
och satt och kikade i leksakskataloger som skickades ut lagom inför julen. 
Man kryssar och suktar, man vill ha nästan allt.
Nu ska det planeras lite innan .
 Det är bra och tänka på hur det ska se ut i rabatterna och vilka färger man ska ha.
Kanske göra en liten skiss?!
Jag skulle så klart bara tjuvkika lite, kolla in nyheter på frösidan.
Absolut inte handla något ännu. 

Då fick jag se dessa fina handskar och klick, så låg de i varukorgen.

 
Så himla snygga!
De kommer användas och slitas ut av skönt jobb.


 Sedan hittade jag de här bra fröpåsarna.
Jag har använt kaffefilter och häftapparat innan.
Nu ska det bli ordning och snyggt i frölådan.
 Ett litet klick så var det klart.


 Den här plocksalladen var en nyhet.
 Lactuca sativa "Bughatti" Röd eklövssallat. Klick ner i varukorgen med den oxå.
Ageratum i gruppen Ettåriga blomsterväxter hos Impecta Fröhandel (17)

Ageratum houstonianum 'Pink Ball' fick det bli med.
Nu ska jag inte plåga er med att visa alla fröer som jag köpt, men roligt är det och tänk,
så enkelt att handla bara att klicka till.


Ha en mysig tredje advents Söndag!
Pia Gustafsson

2 kommentarer:

  1. Åh! Det är ju precis de handskarna jag visade på min blogg i våras och sökte efter! Var in på hemsidan du tipsade om, men undrar lite över strl? Vad tog du? Minsta var strl 6, men vet inte alls hur stora de är? Jag vill oxå ha ju! ;) :) De är ju bara så snygga!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina handskar! Ha en fin tredje advent du med!
    Kram

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!