onsdag 14 december 2011

En liten utlottning!
Tre påsar minigarden! Du öppnar påsen,

sår fröna som ligger i direkt i jorden som finns i påsen.
Vattna och vänta.

Håller på från 13/12-24/12


Om du vill vinna de här 3 roliga presentförpackningarna med

minigarden så gör så här:


1 lott: Lämna en kommentar till detta inlägg.
2 lotter: Lämna en kommentar och bli följare av min blogg.
3 lotter: Lämna en kommentar, bli följare och länka hit från din blogg med bilden ovan.

Kram från
Pia Gustafsson

5 kommentarer:

  1. Så klart jag vill vara med och jag kniper tre lotter! Ser skojsigt ut!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  2. Jag kniper 2 lotter jag:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  3. Det är klart att jag vill vara med! Verkar enkelt så att t o m jag klarar av att få till lite kryddor!
    Jag tar tre lotter =)

    SvaraRadera
  4. Visst vill jag vara med i denna utlottningen. Jag tar en lott, tack.

    SvaraRadera
  5. Hej jag vill gärna vara med i din utlottning! Jag tar 1 st lott tack :)

    God jul!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!