onsdag 19 december 2012

Nyheter på frösidan...

 
LAVENDEL 'Ellagance Pink'
Har ni kollat in frökatalogerna? Inte jag heller så noga, men tog en snabbtitt bara på nyheterna. Vad sägs om denna rosa lavendel? Gillar verkligen namnet.
 
DAHLIA 'Black Beauty' i gruppen Nyheter 2013 / Ettåriga Blomsterväxter hos Impecta Fröhandel (8323)
 
DAHLIA 'Black Beauty' 
Eller en mörk Dahlia...påminner om en hästbok.
 
 
BLODAMARANT 'Twin Towers Red'
Wow, hade blodamarant runt polen  i fjol och tyckte färgen på den var lite rostig, denna är mer mustig och helt i min smak. Här återigen namnet..
Åhh!!! vad jag längtar.
Alla bilder kommer från Impecta.

 


2 kommentarer:

  1. jag fick en katalog i brevlådan igår men har inte kollat i den
    jag gillar den här mörkt vinröda färgen på blommorna du visar
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Vilka skönheter! Blodamaranten var ju verkligen läcker! Fick Impectas katalog igår men har inte hunnit fördjupa mig i den ännu.Ha det gott!/Titti

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!