lördag 29 juni 2013

En till utslagen...



Varje dag så slår det ut en ny petunia. Jag köpte en påse mixade frön. Lika spännande varje gång. Denna gillas mycket av mig sååå fin och oproportionerlig. Härliga färger och alldeles underbar. Hoppas på många blommor av den sorten. Ska ta frön sedan... Kallar den för Lövbergs stripe.... Åh just det.. Tack alla för fina kommentarer och tips som jag får. Tack alla nya läsare och hemliga läsare som jag fått nys om. Så roligt att ni vill följa min blogg. Jag blir så glad. Kolla in detta också... På tal om glad.
 
Bra betyg från min allra första riktiga kund som Trädgårdsdesigner. Mallgrodan No: 1 har ordat!
 
 


5 kommentarer:

  1. Du får allt göra ett bildcollage av dina blandade karameller lite längre fram. Jag är barnsligt förtjust i att se hur olika blommorna kan bli.

    Kul att ditt jobb blev uppskattat!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska ske Anna Vattenkanna! är lika barnsligt förtjust själv. /pia

      Radera
  2. Jag tycker också det var ett bra förslag på bildcollage, ska nog testa det på mina zinnior som börjar blomma nu!
    Ha det så gott.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Spännande med överraskningar! Och kul när man lyckas och ens arbete uppskattas. Grattis! : )
    /Cika

    SvaraRadera
  4. Det kommer bli så fint i den där trädgården du ritat, spännande att få se irl! Kram på dig!

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!