söndag 5 februari 2012

Nyheter!

Nyfiken som jag är så kollade jag in lite vad för nyheter det är som ska visas på mässan i Kista.

Jag fastnade för dessa. 
Jag tycker om att vara lite förberedd
och ha en aning om vad det är jag ska spana extra på.
Japp, sån är jag.
Gratulationskort med fröband som kan planteras från
 Anneko Design.
Jätteroligt att få när man fyller år eller har namnsdag eller bara ändå.

Eller vad sägs om en kopp kaffe i bersån i
denna gulliga lilla grupp?
Nyheter från Blomsterlandet:
Porslinet Braga och möbelgruppen Berså.

Arbetskläder för kvinnor, anpassade för kvinnor,
 det låter jättebra tycker jag. 
www.sheworkerwear.se

Miljövänligt!


Ekologiska och komposterbara krukor.
 www.naturenskrukor.se


Roliga glasunderlägg.
Ann Nyström.
Nyheter från
Tyg & otyg Uppsala:
Sommarinspirerade ullfiltar Rosengård.
Tycker att den här filten är helt underbar.
Kanske för att jag troligen  fått influensa och fryser som bara den.
Nu blir det ner under filten och soffläge.
Alla bilder från kistamässan.com
Kram !
Pia

3 kommentarer:

  1. Som vanligt häääärlig inspiration här inne!!!! Jag skulle gäääärna vilja ha särskilda trädgårdsbyxor, är lite sugen att köpa ett par faktiskt och de du visar är ju häftiga!!! Möbelgruppen du visar har jag en liknande, står mest som prydnad, används sällan tyvärr... Och filten får gääääärna flytta hem till mig:)))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. O nej o nej, den där filten hade jag försökt glömma ;-) ingick liksom inte i budgeten i år, men jag är SVÅRT frestad !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  3. Lite sneakpeak :-) från dig... krukorna ska jag ta mig en titt på!

    Kram

    SvaraRadera

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!