måndag 2 maj 2011

Känsla och förändring!

Funderingar!
Tänk vad många olika sorters känsla det finns. Vad sägs om vårkänsla, fingertoppskänsla, semesterkänsla, och tex. magkänsla.
Min magkänsla säger ofta till mig vad som är rätt eller fel. Det brukar liksom stämma i slutänden. Nu när det ska bli förändringar i mitt liv så slog den till, magkänslan sa något till mig. Det är något men jag vet inte vad. Tiden får väl ha sin gång och så får jag se.
Förändrinar är bra eller? Ibland känns det lite jobbigt när man ställs inför nya rutiner, platser eller saker. Ibland känns det bara roligt och spännande. Vad är det då som gör skillnaden? Jag vet inte men det kan vara att förändringar som man väljer själv är lättare att handskas med än de man tvingas att göra som andra bestämt. Man borde ha en ängels tålamod.
Nej nu ska jag sluta fundera ett tag och se på hockey.
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika roligt att läsa din åsikt. Tack det värmer!